SECŢIUNEA PAINT „O PLANETĂ MAI CURATĂ”
Mențiune
Cozma Andreea, clasa a II-a
SECŢIUNEA AFIŞ / POSTER, PREZENTĂRI POWER POINT, FILM DE SCURT METRAJ
Premiul II
Ungureanu Bogdan, clasa a VI-a
Găitan Andreea, clasa a VI-a
Criterii de jurizare:
AFIŞ / POSTER - Raportarea la tema dată; - Originalitatea, creativitatea şi imaginaţia dovedite de elev prin lucrarea realizată; - Armonia şi expresivitatea lucrării; - Raportul detaliu-întreg; - Echilibrul între imagine şi text;
SECȚIUNEA PAINT - Cât de sugestiv este desenul pentru tema dată; - Originalitatea, creativitatea şi imaginaţia dovedite de elev prin lucrarea realizată; - Armonia şi expresivitatea lucrării; - Raportul detaliu-întreg;
SECȚIUNEA PREZENTĂRI POWER POINT - Raportarea la tema dată; - Originalitatea, creativitatea şi imaginaţia dovedite de elev prin lucrarea realizată; - Armonia şi expresivitatea lucrării; - Raportul detaliu-întreg; - Echilibrul între imagine şi text; - Prezentarea va avea maxim 15 slide-uri (diapozitive)
SECȚIUNEA FILM DE SCURT METRAJ - Raportarea la tema dată; - Originalitatea, creativitatea şi imaginaţia dovedite de elev prin lucrarea realizată; - Armonia şi expresivitatea lucrării; - Raportul detaliu-întreg; - Echilibrul între imagine şi text; - Filmul va avea maxim 5 minute si dimensiune max. 20 Mb.
SECŢIUNEA UTILIZARE
2 probleme de logică
aplicaţie practică pe calculator din SO şi pachetul Office
SECŢIUNEA PROGRAMARE ÎNCEPĂTORI/ AVANSAŢI
2 probleme de programare în C++/Pascal
Pentru cei ce participă la SECŢIUNEA PROGRAMARE ÎNCEPĂTORI
tematica pentru problemele în C++/Pascal este:
Noţiuni introductive (biblioteci) Afisare. Citire
Algoritmi - date, variabile, expresii, operatori
Instrucţiunea de decizie
Instrucţiuni repetitive cu număr necunoscut de paşi
Instructiuni repetitive cu număr cunoscut de paşi.
Pentru cei ce participă la SECŢIUNEA PROGRAMARE AVANSAŢI
tematica pentru problemele în C++ este:
Elementele de bază ale limbajului de programare C++/Pascal
Probleme care operează asupra cifrelor unui număr
Determinare minim/maxim
Divizibilitate. Numere prime.
Algoritmul lui Euclid. Numere “prime între ele”
Tablouri unidimensionale (vectori)
plicaţii cu vectori – sume, produse, elemente pare/impare, poziţii
pare/impare, sortare, cautare, interclasare
Fişiere text.