6/08/2024

12 elevi de la Cercul de informatică au participat la a doua etapă a Concursului de Informatică Teho Pici, Vâlcea

Concursul de informatică Tehno Pici, organizat de Clubul Copiilor Drăgășani, Vâlcea, se adresează elevilor de la palate și cluburile copiilor, pasionați de acest domeniu. Elevii participanți la secțiunile concursului: grafică pe calculator, prezentări multimedia, programare vizuală, programare C++, pagini web, au avut ocazia să realizeze proiectul cu tema “TEHNOLOGIA ȘI ROBOȚII DIN VIAȚA MEA”  într-o manieră transdisciplinară, de la robotică, la programare vizuală și C++, afișe și prezentări electronice. Autorii lucrărilor care s-au clasat pe locurile I, II şi III la secţiunile etapei indirecte, au avut ocazia să participe la cea de-a doua etapă a concursului, în data de 8 iunie 2024.
Concursul este cuprins în CPEERI 2024, poz. 1808.
prof. coordonator Cerc Informatică,
prof. Ștefania Șoiman






Clasament

Locul I

  1. ROIBU TEODORA, clasa a II-a, Prezentare multimedia-PPT
  2. CIOLAC RĂZVAN, clasa a II-a, Programare vizuală - Scratch
  3. ȘTEFĂNESCU ANDREI, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
  4. Pintilie Luca, clasa a V-a, Soft educațional.Programare C++
  5. Tofan Matei, clasa a V-a, Programare vizuală - Scratch
  6. Serediuc Denis, clasa a VII-a, Programare vizuală - Scratch
Locul II

  1. Lungu David, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
  2. Baltag Carina, claa a V-a, Prezentare multimedia-PPT
  3. Dumbravă Vlad, clasa a VII-a, Prezentare multimedia-PPT

Locul III
  1. Prindii Ilinca, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
  2. Herghelegiu Darius, clasa a V-a, Desen tematic–Paint
  3. Chifan Florin, clasa a VI-a, Prezentare multimedia-PPT

    ”Evenimentul s-a adresat elevilor din întreaga țară, care au avut ocazia să participe la diverse secțiuni: desen pe calculator, grafică pe calculator, prezentări multimedia, programare vizuală Scratch, programare C++, fotografie și pagini web. Tema centrală a concursului a fost "TEHNOLOGIA ȘI ROBOȚII DIN VIAȚA MEA", iar proiectele au fost realizate într-o manieră transdisciplinară, acoperind domenii de la robotică și programare vizuală până la afișe și prezentări electronice.
    Participanții care s-au clasat pe locurile I, II și III la secțiunile etapei indirecte au avut ocazia să-și prezinte lucrările în cadrul unei expoziții și să-și testeze cunoștințele generale în domeniul informaticii prin întrecerile Kahoot de pe calculator, în cadrul etapei finale a concursului, desfășurată pe 8 iunie 2024, la Clubul Copiilor Drăgășani.
    Concursul a demonstrat încă o dată cât de importantă este tehnologia pentru viitorul copiilor noștri!”, a declarat prof. Bontea Andreea, organizator al acestei competiții de succes.
    Felicitări tuturor și succes în toate!