Concursul este cuprins în CPEERI 2024, poz. 1808.
prof. coordonator Cerc Informatică,
prof. Ștefania Șoiman
Locul I
- ROIBU TEODORA, clasa a II-a, Prezentare multimedia-PPT
- CIOLAC RĂZVAN, clasa a II-a, Programare vizuală - Scratch
- ȘTEFĂNESCU ANDREI, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
- Pintilie Luca, clasa a V-a, Soft educațional.Programare C++
- Tofan Matei, clasa a V-a, Programare vizuală - Scratch
- Serediuc Denis, clasa a VII-a, Programare vizuală - Scratch
Locul II
- Lungu David, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
- Baltag Carina, claa a V-a, Prezentare multimedia-PPT
- Dumbravă Vlad, clasa a VII-a, Prezentare multimedia-PPT
Locul III
- Prindii Ilinca, clasa a IV-a, Programare vizuală - Scratch
- Herghelegiu Darius, clasa a V-a, Desen tematic–Paint
- Chifan Florin, clasa a VI-a, Prezentare multimedia-PPT
- ”Evenimentul s-a adresat elevilor din întreaga țară, care au avut ocazia să participe la diverse secțiuni: desen pe calculator, grafică pe calculator, prezentări multimedia, programare vizuală Scratch, programare C++, fotografie și pagini web. Tema centrală a concursului a fost "TEHNOLOGIA ȘI ROBOȚII DIN VIAȚA MEA", iar proiectele au fost realizate într-o manieră transdisciplinară, acoperind domenii de la robotică și programare vizuală până la afișe și prezentări electronice.
- Participanții care s-au clasat pe locurile I, II și III la secțiunile etapei indirecte au avut ocazia să-și prezinte lucrările în cadrul unei expoziții și să-și testeze cunoștințele generale în domeniul informaticii prin întrecerile Kahoot de pe calculator, în cadrul etapei finale a concursului, desfășurată pe 8 iunie 2024, la Clubul Copiilor Drăgășani.
- Concursul a demonstrat încă o dată cât de importantă este tehnologia pentru viitorul copiilor noștri!”, a declarat prof. Bontea Andreea, organizator al acestei competiții de succes.
- Felicitări tuturor și succes în toate!